Sema34 ben emzirme sayısını ve süresini kısaltarak ilerledim. 2 yaş zaten konuşunca bizi anladıkları bir yaş. Memeye gelince hadi gel şunu yapalım diyip, ilgisini başka şeylere yönlendirdim böylelikle emme zamanlarını aza indirdim. Emmiği zamanda 1-2 dk sonra tamam süt bitti, hadi gel şunu vs yapalım diye süreyi kısalttım. Bunu 1 aya yaydım ben. Çok rahat bir şekilde bıraktık. Şimdi açıyorum gel diye süt bitti kalmadı diyor.