EsraSenam Kızlar Philips Epilasyon Aleti tek başlıklı olanlardan almak istiyorum.. Sizce güzel mi kullanan var mı aranızda ya da Epilasyon Aleti olarak önereceğiniz birşey var mı
Biricigm EsraSenam philips marka epilasyon kullanıyodum bekarken ama başlığı sürekli bozuluyodu. Bozulduğu için yaptırmasıda baya masraflı tabi. Çok güzel kullanımı fln ama bozulunca eski halini kaybediyo.
EsraSenam Zehrayaz345 onlar biraz pahalı oldugu için tek başlıklı istiyorum zaten birini tek kullanıyoruz