Sahraligunler Bebeğimin tırnağını keserken bir parmağını azcik kanattim ağlamadi ama çok üzüldüm cani yanmismidir çabucak iyislemesi için krem vs var mı kullanacagim
Momslife Bende yapmıştım aynısını biraz derin kesmişim o parmağı öyle gördükçe içim yandı krem vs sürmedim bir kaç güne geçti zaten@Sahraligunler#13471499