Ela_alya Hanımlar emziğe nasıl alıştırdınız wee baby nuk denedim tutmadı şuan bibs aldık daha öncesinde tutmayıp bibs deneyen var mj hiç
Gunesmay Ela_alya Oğlum doğduğundan beri bibs emzik veriyorum. Başka markaları da verdil sevmedi. Beslenme sonrası mayışıkken vermeyi deneyebilirsin😍
Okuroya Ben hepsini denedim tutmadı. Diğerlerine göre bibs biraz daha sevdi bikac kere tuttu çok istekli değildi bende zorlanmadım. Şuan 6.5 aylık emzik tutmamasının bı zorluğunu yaşamadım şükür
zarifhanim Doğumdan sonra eve geldiğimizde emzik vermiştik tutmuştu. Bibs kullanıyorum bende, yalnız bebek emdikçe doğal kauçuk olduğu için ucu büyüyor, iki ayda bir değiştirmek gerekiyor.