Berenhanim Anneler oğlum önümüzde ki ay ek gıdaya geçicek araç gereç olarak neler almalıyım hangileri daha sağlıklı yazar mısınız?
BarlasMomm Berenhanim cam rende, buharda pisirme aparati, küçük tencere, bebek icin mama onlüğü, kaşık, tabak, meyve süzgeci ben bunlari oioi den aldim. Birde philips avent suluk aldim alıstırma bardagı yani
Elfydr Berenhanim biz anneler olarak bu döneme cok özeniyoruz ama araç gereç den önce herkese iştahlı bir bebek dilerim 😆🙏 evdeki kareler tabaklar kaşıklar fazlasıyla yetiyor bence. Bende oioi tabak kasik alanlardanim ama kullanım süresi ozellikle kasik için çok kısa sürüyor. Bol.bol önlük alin. Birde tabiki de suluk tavsiye ederim.
Poziomka Benim daha 3. Ayı yeni bitirdi indirmde gördüm oioi nin vakumlu tabak kaşık ve önlüğünü aldım. Alıştırma bardağı alıcam birde sebze haşlamak için ya aventin makinasını alırım yada farklı birşey suda haşlamamak için birde mama sandalyesi alıcam
Berenhanim BarlasMomm buharda pişirme aparatı gerçekten çok gerekli mi acaba tencerede aynı işlem yapılmaz mı
Poziomka Berenhanim hepsiburada da ilk siparişe 100 liraya 50 lira indirm var. Uygulamayı indireceğiniz telefona daha önce uygulama inmemiş olması lazım, telefon numarası ve mail adresi de ilk olacak eğer varsa kullanmadığınız mail sipariş verilmemiş telefon numarası ve uygulama inmemiş cihaz hala geç kalmış sayılmazsınız 😀
Elfydr Berenhanim buharda pişirme yapıldığı zaman besinlerin vitamin değerleri kaybolmuyor. Diğer türlü suda hoşlandığı zaman suya geçiyor diye okumuştum. Zaman tasarrufu istiyorsanız birebir. Hemen istediğin ölçüde yumuşaklık ta buharda pisir çocuğun önüne koy yada pureye çevir. Bence değerlendirin. Tam 6 aydır elim ayağım oldu.
BarlasMomm Berenhanim Elfydr bende aynilarini yazicaktim sağolun cevabiniz icin. Bende cok sık kullaniyorum ve cok memnunum. Suda haslama ile buharda pisirme arasinda lezzet farkida var bence
Elfydr Berenhanim aylarına göre suluklarin üzerinde yazıyor. Philips avent tavsiye ederim . Birde benim inanilmaz işime yaradı buharlı.pisirici . Bunu da kesinlikle tavsiye ederim. Markası önemli değil uygun yada pahali birsuru muadil var . Hem pratik hem zaman açısından çok işime yaramisti .