Merhaba arkadaşlar 3 aylık bir bebeğim var. Uyku rutini 4.aydan sonra oluşuyor fakat ben şimdiden başlayım dedim ve geceleri aynı saatte yatırdım. Çok şükür gece kavramını biliyor. Akşam 9da karanlık sessiz odaya geçip emziriyorum sabah 8-9 a kadar uyuyor sadece emmek için kalkıyor. Ama gündüz uykularımz neredeyse yok. Enn fazla 1 saat uyuyo. Oda 15 dk da bir ağlıyor ben telrar uyutmaya çalışıyorum derken 2-3 saat geçiyor. Uykusu oluyor uyuyor ama sürekli ağlayarak uyanıyor tekrar meme emmek istiyor yada kucakta uyumak istiyo bırakınca ağlıyo. Merak ettiğim gecede aynı şekilde uyutuyorum neden gece uyanmıyor mesela? Yada gündüz neden sürekli uyanıyor herşey aynı olmasına rağmen. Uyku rutini oluşturan yada başına böyle bişey gelmiş anneler varmı düşünüyorum sürekli neden diye bir sebep bulamıyorum. Bir eğitmene sordum instagramdan gündüz yorulduğu için gece uyuyor 4.ayda gece de bu şekilde ağlayacak dedi tüm moralimi bozdu😔😔