TwinsMother Kızlar merhaba; 5 aylık ikizlerim var 1 tanesinde yaklaşık 1 buçuk aydır atopik dermatit sorunu yaşıyoruz doktorlar geçer diyo şampuan krem filan buna uygun kullanıyoruz cildini nemlendiriyoruz ancak kortizonlu kremi kesince 1-2 gün içinde tekrarlıyor. Siz nasıl çözüm buldunuz tavsiyelerinizi bekliyorum.
Pnrnhr TwinsMother bizde de var şuan coresatin kullanıyorum siz ne kullanıyorsunux. Kollarına hiç fayda etmedi ama yüzüne fayda etti baya. Uyurken yüzü o kadar kaşınıyodu ki uyandırıyodu kendinş bunu sürünce iyi geliyo ama iyi bi nenlendirici almak istiyorum ne kullanıyorsunux
elifzeze TwinsMother Merhaba, Kızımda ayni sorunu yaşadık doktorumuz atopik dermatitli bebekler ve yetişkinler için olan bir nemlendirici krem önerdi paraben ve kortizon içermiyor bu krem ismi bioderma atoderm krem kızımda hemen ise yaradi cok şükür gecti tavsiye ederim
Emine TwinsMother kortizonlu krem bizde çok kullandık maalesef bioderma şampuan ve krem kullanmamızı söyledi doktor sonrasında geçti
Aras250618 TwinsMother benim oğlumdada 45 günlükken çıktı. Düzenli olarak kortizonlu krem kullandm 1 hafta. Şuan geçti. 78 günlük.
Duyguarasmert Hangi nemlendiriciyi kullanıyorsunuz benim bebeğimde de var mustela stelopia ile günde 3 defa nemlendiriyorum baya faydası oluyor cok kızardıgı zaman en fazla haftada 1 kere kortizonlu krem kullanıyorum Bizede gecer dediler bakalım bekliyoruz
TwinsMother Duyguarasmert kaç tane doktora gittik biri 1 yaşında geçer diyor diğeri 10 yaşına kadar geçer diyor napçağımızı şaşırdık
TwinsMother HYM alerjik egzama deniliyor. İsilik tarzında içinsınpulnpul oluyor sürekli tekrarlayan kaşınan değişik bi illet.
TwinsMother Pnrnhr ilaç olaraktan locoderm krem ALlerset şurup kullanıyoruz 3 günden fazla kullanılmıyor. 3 günde düzeliyor ama 2 gün sonra yine çokıyor
Nkahramanatas Biz de aynı dertten müzdaripiz. Her krem her bebeğe fayda etmiyor malesef. İlk önce bioderma atoderm kullandık olmadı sonra cetaphil restoraderm kullandık olmadı kortizonlu krem kullandık bırakınca tekrarlıyor mustelaya devam ediyoruz aynı zamanda onu bütün doktorlar tavsiye ediyor. Daha bugün tekrar gittik doktora coresatin pembe olanı verdi bakalım.sürekli nemlendiricez 2-3 yaşına kadar ara ara kızaracak geçecek bu şekilde devam edecek diyor kaç tane doktora gittiysem. Atopik dermatit olan bebeklerde alerji riski daha yüksek oluyor isterseniz siz de yaptırın. Kızımda yumurta beyazına ve inek sütüne alerji çıktı. Deterjan yerine sabun tozu kullanmamızı pamuklu kıyafetler kullanmamızı bebeklerin terlememesini öneriyor doktorlar. Zor bir durum geçmiş olsun
Duyguarasmert TwinsMother alerji testi yapıldı mı tetikleyen bi gıdaya ev tozuna deterjana falan alerjisi olabilir bize yapıldı negatif cıktı sonuc ama 6. Ayda tekrarlanıcak testler emin olmak için bol bol nemlendirip terlememesi gerektiğini söyledi doktor bize
TwinsMother TwinsMother vallah doktor kullanın bunun bi tedavisi Yok bu kremleri kullanın geçmezse gelin dedi. Ama sürekli kullanmakta zararlı ne kadarcıklar zaten kullanmakta istemiyorum ancak çıkıncada çok rahatsızlık veriyor.
TwinsMother Duyguarasmert yapılmadı canım şimdi başka doktora gidicez isticem. Çok dikkat ediyoruz ama bakalım canım
TwinsMother Duyguarasmert kaç aylıkken yapıldı ? Bide kan testi olarak mı bakıldı sadece yoksa normal alerji testi mi?
Ftmablmr TwinsMother canım kortizon kullanmasan iyiydi neyse geçmiş. Benim de oğlum da oldu suan 7 aylık olduk mustela atapik için şampuan ve bioderma atopik krem kullanıyorum bebeğimin yanağından öptürmüyorum başla ten kumaş vs temas edince artıyor bunlara dikkat ediyorum 💁🏻
TwinsMother Ftmablmr kortizon kullanıyoruz geçiyoruz bende istemiyorum ancak çok kötü oluyor rahatsız ediyo kremi kesince tekrar başlıyor napıcağımızı şaşırdık iyice rahatsızlık veriyor huysuzluk yapıyor
Nkahramanatas Pnrnhr evet kan testi, kaka testi olarak yapılıyor bir de bugün bize yapılan gibi koluna 10 tane damla damlatıyorlar 10 dk sonra hangisine reaksiyon gösterdiyse ona alerjisi çıkıyor
Ftmablmr TwinsMother kortizon sürünce geçer bırakınca daha kötü başlar onun için kortizonu ilk kullanmamak önemlidir bu sebeple demiştim.