İlk olarak hoş geldiniz aramıza 💕 Benim kızım da 40 güne kadar aynı sorunları vardı. Doktora götürdüğümüzde gaz sorunu olduğunu söyledi. NBL probiyotik ve gaz damlası yazmıştı. Her gün aynı saatlerde düzenli vermiştik. Ve gaz masajı yapmıştım. Çook işe yaramıştı o da.Çok şükür etki etmişti.
diğer bir sebepte en çok alerjiden oluyor. Süt ürünlerini keseceksin demişti bana eğer gazdan değilse diye.