Dogavesultan Fatmadoglu ben kullanıyorum kızımda çok memnunum 2 gündür denizdeydik gitmeden 20 dk önce güzelce heryerine sürüyorum o kadar güneşde kaldı çoğu zaman hiç yanmadı kızarmadı acı olmadı
Miniminnak22 Bende memnunum ama kızım gözlerini kaşırken gözlerine kaçırıyor. Sonra gözü yaşarıp çapaklanıyo.ona nasıl çözüm bulurum bilmiyorum