Kizlar ilk başta kollarında kırmızı sivrisinek ısırığı gibi kabarcıklar vardı anlamadık sonra yavaş yavaş bacaklarına atmaya başladı doktora götürdük alerji bu dedi kortizonlu bı krem ve atopik dermatit için bı balsam verdi sürdük geçmedi . Daha da arttı klimada kalıyor sıcak etkilemiyor ama sebebi nedir bilen var mı besin alerjisi olsa iki aydır herşeyi yiyor biseye alerjisi yoktu laktoz intoleransi var diye keçi yoğurtlu ve peyniri yiyor başına gelen var mı dün götürdük bu seferde alerset diye bı şurup ve daha güçlü bir krem verdi ama yok her sabah uyanıyorum hiçbir sekilde geçmemiş dış çıkardığı gün başladı birde ben biontec aşı vurulmustum acaba o mu yan etki yaptı bebeğime on beş gün oldu hala bir iglesme yok fotoğraf nasıl konulur bilmiyorum profilden anlayabilir misiniz 😔