idilolo Kesinlikle doktorunu değiştir canım. Tabi ki de mama kötü birşey değil ama daha 1 aylık bile olmayan bir bebeğe annesinin sütü varken bu kadar çabuk mamaya yönlendirmiş olması çok çok saçma. Sütün çok fazla olması da çok çok güzel birşey değil. Tayzik fazla oluyo,bebek sütün hızına yetişemiyor, emme de problem oluyor, annede mastite sorun açabiliyor vs. Sen şuan sütünle ilgili kendini hiç strese sokma. 2 saatte bir tek meme 20-30 dk arası emzir eğer doymazsa diğer memeye geç. Zor ama fırsat buldukça dinlen, uyu. Bulgur, kimyon rezene çayı, humana çay, hurma, bol yeşillik ama en önemlisi bol bıl su tüket. Ve her emzirme sonrası göğsünü sağ memendeki sütü tamemen boşalt.