Merhaba anneler.8.aya girdi kızım.sezeryan doğum yaptım.kendimi çok halsiz hissediyorum.ozellikle yaz ayı gelmesiyle birlikte bı terliyorum bı üşüyorum.ayakalrimdan çorap hiç çıkmadı.basim çok dönüyor halsizim ve mide bulantım çok oluyor.benim gbi yaşayan varmı kan tahlili yaptırıp değerlere baktırmak istyrm ama fırsatım olup gidemedim henüz .biseyler eksik farkındayım.ayni durumu yaşayan varmı.bide çok zayifldim