Ela_alya Kızlar bunu öncesine kadar bebeğim pek kusmazdı şu son bir haftadır ne zaman sütü içse sürekli kusuyor ve kesnik şeklinde değil Normal mi doktora gitmeli miyiz veya sizin önerileriniz nedir
SB_ Ela_alya kesik kesik değilse normal bembeyaz çıkıyorsa yutamadigi fazla gelen sütü boşaltıyor ağzından Ve birde emzirdikten sonra hemen yatirmayin veya kucaginizda çok hoplatmayin
Sinems16 Ela_alya aşırı kusmasi varsa reflüsü olabilir dr danis derim. Benimmkizimda oleydi emerken daha kusuyodu fışkırıyordu bildigin. Reflu mamasindan sonra cok rahatladık 9 aylik oldu suan baska mamaya gectim. Cok gecmis olsun canim