Sahraligunler Bebeğim üç aylik olmasına beş gün var gazı nerdeyse bitmişti üç gündür acaip şekilde başladı saat üç gibi tutuyor yediye kadar bir fiil ağlıyor bıktım bu olaydan
coraplarheptek Sahraligunler bizimkide tam çıkaramadan ağlamaktan yorgun düşüp uyuyor kendi uyandığı zaman gerinirken debelenirken kendi kendine çıkarabiliyor anca
Sahraligunler HatunKisisi Gerçekten çocuk artık uyuyorsa yorgunluktan uyuyor o derece berbat derecede arttı
HatunKisisi Sahraligunler kesinlikle bizimde öyle.. damlalar masajlar banyo kiraz çekirdeği hiçbir şey fayda etmiyor. O kadar gaz çıkarmasına rağmen hiç rahatlama olmuyor hala kıvranıyor allahımm bitsin bugünler 🤦🏻♀️
Tosbik1406 HatunKisisi bacım benim oğlan 11 aylık kolikti gaz bitti ama huysuzluk kalıyor =(herşeye ağlar nerdeyse
EngineerMommm Sahraligunler tam 2.5 aylıkken bir gün akşam 5 den gece 12 ye kadar hiç susmadan ağladı sesi kısıldı ağlamaktan o gün zirveyi yaşamıştık son gün o gunmus şükür bı daha da olmadı 🙏
EngineerMommm Sahraligunler gerçekten çok zor kolik annesi olmak inşallah sizinde geçer en kısa sürede 🙏
small_eagle Baya eski gönderi ana bu durumu yaşayan anneler ne zaman bitmişti gaz sancılarımız. 3 aya 6 gün var dün biz de acile kadar gitmelik sancı yaşadık.