Merhaba güzel anneler 🥰 sizle yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum belki bilinleriniz vardır ama benim gibi bilmeyenlerde olabilir . Avrupa ilaç ajansının yaptığı Araştırma sonuçlarına göre Rezene %70 anethol denen bir madde %10 stragol denen bir madde içeriyormuş anethol sinir hücrelerine toksik etki yapıyormuş stragol genatoksik etki yapıyormuş . Genatoksik etki DNA hasarı meydana getirebilir demek. Bebekler ilk beş ay çok hızlı büyüdükleri için hücre bölünmeside bir o kadar hızlı oluyormuş ve DNA hasarı konusunda en hassas olunan dönemmiş. O yüzden süt arttırmak için veya gaz sancısı için Rezene içmeyin ve bebeklere içirmeyin diye bi paylaşım gördüm instagramda bi doktorun paylaşımıydı sonra kendimde araştırdım Avrupa ilaç ajansının araştırmasını buldum sizinlede paylaşmak istedim kendine niye dert ettin diyecek olursanız vallahi içim rahat etmedi önemli bir bilgi herkes bilsin istedim 😂