Herkes öyle bir kapatmış ki kulağını duymamak için çabalıyor. Para falan istesek bebek için forumu bikaç gün hiç kullanmicaklar sanırım. Sadece haber hatlarına ulaşalım istiyoruz. Ama vicdansız insan kaynıyor. Şurda aldatıldım falan yazsam doluşurlar kaynana vs. Allah ıslah etsin. Dün eşim işyerinde arkadaşlarına diğer esnaflara falan da söylemiş ama ne bu hastalık ya da kim bu çocuk durumu ne diyen bile olmamış. Allah korusun Kendi evlatları olsa arel ve diğer sma lı bebekler gibi ,dünyayı yıkarlar. Bilinçli olurlar. Başa gelmeden de yardım eli uzatabiliriz