Alp321 Kızlar merhaba simdi geleyim konuya benim oğlum 4 Ay 25 günlük dün annemlerdeydim ben carsidayken oğlumu annem uyutmuş çarşaf bağlamış bi yerlere içine koyup uyutmua ve tam 3 saat uyumuş. Ama burda okuduğum kadarıyla ve canlı kanlı yeğenim örneği var gözümün önünde ablam yeğenimi 2 yaşında kadar geceden sabaha kadar durmaksizin salladı annemde diyor ki herkes öyle olacak değil senin çocuğun sallanmak istiyor belli ki bende ısrarla pispis yönetimiyle uyuttum az önce 45 dk da sizce ne yapsam?
minikmerinos Alp321 kesinlikle sallamaya alıştırma beyin sarsıntısı geçiriyor çocuk hiç normal bir yöntem değil sersemledigi için uyuyor seni öyle sallasalar güzel olur mu 😆 ben salıncağa bile binemiyorum
otose_san Alp321 eşim salıncak almış, gündüzleri büyük kızımı sallayarak uyutuyorum, daha rahat ederiz diye düşünmüş. 2 yaşında ve gece 3 te salıncakta uyumak için çığlık çığlığa yataktan fırladı. 2 hafta salıncakta uyudu resmen. Pişmanlık mı değil mi siz karar verin 😅
Durukusunannesii Alp321 benim kızım 8 aylık 4. Ayından beri sallıyorum ama oyle saatlerce ve hızlı degıl hemencecik uykuya gecıyo bazen uykusu çok olduğunda kendi uyuyo ama gece uyandgnda sallamyrm mamasnı veryrm kendni uyuyo evet her çocuk bir olmaz ama sallamaya alıstırmaman en doğrusu cnm
Egelim Alp321 Size olan eziyetten ziyade, bebeğe olan zarardan ötürü sallamayın. El kadar bebek, doğduğunda ne bilsin sallanmayı, sen neyi öğretirsen onu öğrenir, 5.aydan sonra bir rutin oluşturup kendi kendine uyumasını sağlayabilirsiniz.
Tosbik1406 minikmerinos sallanmadan uyumayan milyonlarca bebek var hiç biri beyin sarsıntısı geçirmedi ben bile sallanarak büyümüşüm
otose_san Alp321 arada gündüzleri salıncakta uyuyor ama artık eski cazibesini kaybetti. Birazda ben inat ettim bunda uyumayacak diye yoksa bırakmazdı
Egelim Alp321 Benim oğlumda çok zor bir bebekti ve sadece kucakta gezerek uyutabiliyorduk, gece defalarca kalkıp aynı yöntemi istiyordu, 5.ayda başladım eğitime 7.ayda yavaş yavaş alıştı düzenine. Zor oluyor evet ama sonucu değiyor
Begooo Alp321 bebekler sallandıkları zaman midesi bulandığı için uyuyor. Yani sallamak beyin gelişimine olumsuz etki ediyor.heö de çarşafa koymak ve sallamak siz nasıl tek başınıza bsş edeceksiniz bence bebeğiniz zaten sallanmayı bilmiyorsa hiç alıştırmayın. Benim yeğenim 5 yaşına kadar ayakta sallanarak uyudu çok zor bırakırdı annesi. Sallamak pişmanlıktır
Egelim Alp321 Ya benim süreç çok uzun, çok zor. Birde 5 ay geçti üstünden, bir kaç postta uzun uzun yazmıştım ama gel de bul. Bebeğini en iyi sen tanıyıp, biliyorsun. İnternette, İnstagram da uyku eğitimi ile ilgili bayağı makale var, araştırsan yaparsın
Missyloves Alp321 onu bunu bilmem de carsafta sallamaya alistirmayin resmen iki ay neler çektim unutsun diye gazı filan gider diye çok rahat uyuyodu elle salliyoduk yani sonra kg aldıkça zorlaştı öyle böyle inatlasarak vazgecirdim . Şuan tabi park beşikte sallıyorum oda çok hafif sallanıyor zaten degisiyo alışkanlıkları her bebek farklı ilk iki ay sırf gogusumde uyuyodu şuan 7 aylık olacağız uyku düzene girdiğinden iki dk da uyuyor
duru2603 Alp321 aslaa asla diyorum bak pışpışla uyur zamanla süreleri kısalir. Pişpişi da bitaktrimak kolay. Asla dinleme anneni uçurumdan atma kendini🤦🏻♀️
Missyloves Alp321 tabi bir bunların yanı sıra beyaz gurultumuz nadirde olsa açıktır yada park beşiğin kuş sesleri titreşimi ..
Balkokulumm Alp321 kesinlikle sallama 6.aydan 15.aya kadar salladım o kadar pişmanım ki şükür şuan bıraktım ve bebeğimin uyku düzeni oluştu ve kaliteli uykuları oldu.
Papatyakiz Ayına kadar sallamadim kendisi uyudu. Ama sonrasında asla uyumadı anca sallayınca uyuyordu şimdi 11 aylık sallıyorum çok nadir de kendisi uyur yani diyeceğim sallasam da bir şey olmadı sallamasam da tavsiyem sallayarak uyuttugun zaman dürt onu kipirdasin orada kendi uyuduğunu zannetsin belki daha fazla uyur uyanırsa da uykuya yeniden kolay geçer
Papatyam_0 Alp321 kesinlikle alistirma canim ben bin pisman oldum salladigima simdi sallanmadan uyumuyor 😩