4,5 aylık kızım hep sağ kulağını kaşıyor dr kontrolünde bakıyor düzenli olsa bişey çıkardı ya da ağlardı dmi? Şu sıralar her şeyi tutmak istiyor sağlak olduğundan saçı falan olsa onu da çeker herhalde. Sizinkilerde yapıyor mu böyle ya da tecrübesi olan annelerden fikir almak istedim ☺️