Öncelikle herkese merhaba.Direkt uzatmadan konuya girmek istiyorum bayanlar oğlum 6 aylık sallanmadan uyumaya alışmasın diye emzirerek uyutmaya alıştırdım başta bir problem yoktu iyi gidiyordu zaten yeni doğdu diye uykularında düzen aramıyordum düzelir diye düşünüyordum sonra git gide geceleri çok sık uyanmaya başladı bir gün saydım geceleri 17 kere uyanıyor gündüz uykuları da aynı şekilde 40 dakika bazen 10 dk 2 kereyi geçmiyor bebeğimin bu konuyu baya araştırdım emerek uyumaya alıştığı için her uyku döngüsünde uyanıp emmek istiyormuş bu yüzden geceleri çok sık uyanıyormuş gündüz uykularıda kısaymış ben normalde uyku eğitimine karşı bir anneydim ağlatarak olanına zaten kesinlikle karşıyım ama ağlatmadan olanına da karşıydım ama artık uykusuzluğa dayanamıyorum ve beşiğim anne yanı hareketlenmeye başladığı için mecbur korumaları yukarı kaldırdım sürekli tüm gece boyunda koy kaldır artık belim inanılmaz ağrıyor ve gün içinde bebeğime bakacak halim kalmıyor o kadar belim ağrıyor ki altını değiştirmekte zorlanıyorum kucağıma almakta zorlanıyorum zaten gece uyku haram gündüz uyumuyor durmuyor hiçbişeyi yapamıyorum bu yüzden uyku eğitimi vermeye karar verdim en azından hem bebeğim için hem benim için ve ikimizin iletişimi daha iyi olması için ama şimdilik uzman birinden yardım almadım birkaç uyku eğitimi alan arkadaşlarımdan yardım aldım ve araştırmalarım sonucu kendi kendime bir plan oluşturdum size sormak istediğim şu dün eğitime başladım ilk 3 gün kucakta sallanarak uyutuluyor sonraki 3 gün yine sallanarak ama tam uyumadan yatağa bırakılıyor sonraki 3 gün de sallanmadan yatağa bırakılıyor dün sallayarak kucağımda hiç ağlatmadan 2 saatin sonunda emzikle uyuttum ama gece emmeye kalktığında hiçbir şekilde sakinleştiremedim ve emzik verince de çok sinirle ağladı bu şekilde olanlar var mı gece emmeye kalktığında nasıl yol izlediniz veya siz nasıl uyku eğitimi verdiniz ?