Kızlar günahsın 7 ay önce normal doğum yaptım. 3,5 aydan sonra da adet görmeye başladım. Adet düzenim de hep gecikme yaşanırdı bu hala devam ediyor ama bu kadar ağrılı ve çok değildi. Dün hayatımda ilk kez tüm kıyafetim battı. Doğumdan sonra adet kanım öncesine göre çok daha fazlalaştı. Dün 5,6 kez pes değiştirdim mesela. Kontrole gittiğimde doktor rahim de ve yumurtalıklarda sıkıntı yok sağlıklısın demişti. Çok sancılı ve çok akıntılı adet neden olur ya ?