Kızım 6 buçuk aylık 4-5 gündür iştahı yoktu. Dün ateşlendi. Acile götürdük tahlil falan yapıldı idrar yolu enfeksiyonu çıktı. 2 buçuk aylıkken de geçirmişti. Hastanede yatmıştık. Bu sefer şurup verdi. Çok dikkat etmeme rağmen 3 ay sonra yine enfeksiyon kaptı. Enfeksiyon değeri bu sefer çok yüksek değil hastanede yatmasına gerek yok dedi doktor ama ben endişeliyim. Zaten zayıf bir bebek. İlk geçirdiğinde kilosunu baya etkilemişti. Şurupla atlatan var mı ne yapmalıyım sizce? Tekrar başka doktora mı götürsem 😞😞😞