Ayseee27 1994a_ bende o aylarda bi sürü mama denedim 2. Ay hiç kilo almadı 3 ten sonrada en fazla 400.. şuan 14 aylık 8.200 falan.. 5 ve 12. Ay arası infatrini sonra fortiye geçtik hala almıyor minicik kaldı
Mehmetim01 1994a_ o zaman mama degikligi yap canim tadini begenmemis olabilir bebelac Gold deneyebilirsin
Nuray23 Sma kullandim ilk 3 ay. Aylik 1 kg dan fazla aldi. Ama sma dan skildi icmek istemiyor artik. Bu ay bebelac a basladim bakalim o nasil olucak.