Ozlm123 abimler darıca da yaşıyor onların yanındayken bebeğim hastalanınca Gebze medar hastanesinde Bi doktora götürdüm akbar akbarov diye birisi. Orada yaşamadığımızı söyledik buna rağmen numarasını da verdi kafanıza takılan birşey olursa arayabilirsiniz diye. Muayenesi de gayet ilgiliydi. Bebeğimin herşeyini tek tek kontrol etti ve sordu. Bi kere gitmiş olmamıza rağmen çok memnun kaldık. Zaten yine bu forumda eski gönderilere bakarak bulmuştum onu da 🤗