Deletedmom0099 Diclemm_39 40ımdan sonra gittim sadece koltuk altına yapmadılar süt bezlerine yakın diye
Egelim Diclemm_39 Emziriyorsanız bir süre daha erteleyebilirsiniz, 6.aydan sonra gelin diyorlar ama ben riske atmazdım.
Diclemm_39 Egelim Evt emziriyorum Bnde biraz daha ertelemeyi düşünüyorum ama merak etim emziripte lazere giden varmı die
Egelim Diclemm_39 Ben doğumdan önce gidiyordum, sonrasında devam etmek için sorduğumda koltuk altı hariç yapabileceklerini söylediler ama ben yine riske atmak istemedim, bebeğimden kıymetli değil neticede, emzirdiğim süre zarfında gitmedim.