Akdgnguler Doğum kilomda kaldım ne kilo aldık ne kilo verebildim 3 aylık bebeğim var acava emzıremediğim için mi kilo veremiyorum 15 kilo fazlam var 😔😔
Deletedmom5493 Akdgnguler ben emzirdiğim halde veremiyorum kız , bünyeyle metabolizmayla alakalı bir durum
Murbella Akdgnguler emzirmiyorsan sıkı diyete girebilirsiniz. Emzirenler sütü gider diye korkuyor. Emzirmeyenler o konuda rahat bence. Bide kilo kaldıkça yerleşir vucuda. Hızlıca vermeye bakın bence. Bende vermeye çalışıyorum kızım 7 aylk son 5 kilom kaldi
Mlke301020 Akdgnguler ben emziriyorum yşne veremiyorum 😄 diyetisyen ile başladım bakalım inşallah hamile kaldığım kiloma dönerim en azından
Esmanur7 Akdgnguler doğum yapalı beş ay oldu bende aynı şekildeyim ne aldım ne verdim aynı kilodayım ek gıdaya başlasın sıkı bi diyete girmem şart 😣 emziriyorum sürekli ama yemeyince sütüm olmuyor 😣
Nrkzy Ben kendi başıma çok uğraştım uzun süre düşündüm cesaret edemedim diyeti bozarsam diye erteledim erteledim sonunda diyetisyene başlamaya karar verdim 1 ay oldu şuan 6 kilo verdim 10 aydır gitmeyen inatçı doğum kilom gitti bir yardım almak şart
Derinsmommm Nrkzy çok doğru bi karar. Ben haftalardır gitmeyi düşünüyorum bebekle ne yapıcam nasıl gidicem diyerek erteliyorum. Eğer gitmiş olsaydım şimdiye kadar bende kilo vermiş olurdum.
Derinsmommm Akdgnguler emzirmekle verilseydi ben verirdim… kızım 4 aylık aynı sizin gibi ne aldım ne verdim 30 kilo fazlam var emzirdiğim için sıkı bir diyet yapamıyorum siz yapabilirsiniz