Nefeshiramm Kızlar bazı yerlerde 1 saat diyor bazı yerlerde 2 bazısı 24 bazısı 48 saat tabi dolapta olmak kaydıyla sizler nasıl yapıyorsunuz bebelac kullanıp ta Bi 7-8 saat bekleten oldu mu
Lalaland Nefeshiramm ben mama oda sıcaklığındaysa en fazla 3 saat içinde içirmeye çalışıyorum, anne sütü mantığıyla haraket ediyorum
Deletedmom0099 Nefeshiramm yapılan mamanın bi kısmı içildiyse yarım saat, hazırlanıp dolaba konulduysa 1 saatte tüketilmelidir. özellikle bu sıcaklarda yarım saat bile dışarda bekletmek ekşimesine neden oluyor