Merhaba güzel anneler oğlum 5 aylık dışarıya çıkardığımızda belli bir süreden sonra çok ağlıyor hiç bir şekilde susturamıyoruz ancak eve geldiğimizde veya arabamıza bindiğimizde sakinleşiyor onun dışında hiç bir şekilde susturamıyoruz ne yapmalıyız tecrübelerinize ihtiyacım var 😇