Hanımlar 2. Bebeğime hamileyim. İlk bebeğimi fetal dna kan vererek erkenden öğrenmiştim 11 haftalıkken. Şu an 11 haftalık hamileyim ama bu sefer fetal dna düşünmüyorum. Ulrtasonda görmek istiyorum. Kaç haftalıkkan gözükür genelde bebek cinsiyeti? Siz ne zaman gördünüz?