Ezgibebek Bebeğim 3 aylık ben yaz meyvelerini şimdiden alsam dondurucuya koysam olur mu mesele kayısıyı, yani bebeğime kışında yaz meyve ve sebzesi yedirmek istiyorum ama nasıl saklayabilirim hiç bir fikrim yok sizler nasıl yapıyosunuz?
ilkgozagrimmm Ezgibebek Yazın yaz meyve sebzesi, kışın kış meyve sebzesi verin. Ne gerek var ki donmuş şeyleri yedirmeye
bburcu Ezgibebek çekirdeklerini çıkarıp temizleyin 4 e falan bölüp kilitli poşetlerde saklanabilir diye düşünüyorum 😊