Benim bebeğimde 4 cü ayda başladı ağlamalr kucak dışında durmamamalr kabızlığı vardı aptamil conformil kullandık kabızlığı düzeldi fakat ağlaması geçmedi çatlağı vardı krem sürdük ağlaması hala geçmedi en son dedik kulakda iltihap var heralde susmuyodu katıla katıla ağlıyodu götürdük doktora hiçbişeyyok en son diş dedik jel aldıl vs yok hala devam ağlamalar falan son çare kehribar aldık cok şükür hepsi geçti sizde deneyin derim