_Nehirim_ Beyziikoo bu normal olanlar vardı onda belki zor yıkardık 😂bu yastıklı falann iyi ne güzel tek yıkamaya başlamışsın ben daha 4-5 olucak yıkayalı ona da alışıyorum daha yeni yeni bizimkinin eli ayağı hiç durmuyor 😬seninkide öyle mi hareketli hep 🤔