[silindi] Kızlar bebeğim 8 Ay i doldurdu ve hâlâ 7.800 falan ayda 200 gr almış.hareketli bir bebek ne tavsiye edersiniz
aylizinannesiii [silindi] bizde 10 aylik 8300 cok zayif diyor doktor ama asiri hareketli gun icinde koltukta bayılıp kalıyorum uyuduğunda en hareketli en keşifli zamanları cok kilo almasını bekleme bu aylarda dedi doktor
mihrosum 19 aylık 1 sn durmaz aksam yatana kadar kıpır kıpır tavanlar cıkacak o derece. Aylardır almıyor kg o kadar da bakıyorum ama bazen ne verirsen ver almıyorlar. Sizinki daha cok kusuk ama muhallebi tarzı seyler kg aldırır
birkizannesi_ Ben kiloya karşı umudumu yitirdim. 19 aylık10 kilo. 5 aylık emekledi 9 aylık yürüdü uyurken bile ters takla atıyor resmen. Sağlıklı olsun gerisi çokta önemli değil ☺️
aylizinannesiii birkizannesi_ banada cocuk zayif halsiz olduğu icin emekleyemez yürüyemez diye korkuttu doktor 🥺