Baharbek Edanurecemnur 2-3 saatte bir yiyodu şimdi 4aylık oldu 3-4 saate uzadı süre kendi belli ediyor zaten istediğini daha rahat iletişim kurulmaya başlıyor 🙂
mavisgozlum Doymadogini hissettigim zaman saate göre kalmasına bekleyemem çünkü zaten ağlıyor neden aç bırakalım değil mi
Panikanne85 Biz de bugün 3 aylık olduk tam. 3 saatte acıkıyor bazen bitirmemişse bir öncekini 2 saatte veriyorum
Panikanne85 Yamanikomm yok hayır kesinlikle artan mamayı döküyorum en son verdiğimi bitirmemişse 2 saat olunca yapıyorum tekrar açtır diye
Yamanikomm Panikanne85 Lanladim bende sizin gibi yapiyorum cumleyi yanlis anladim o zaman kusura bakmayin