Beyziikoo gizolojik 40. gün olmuştum. Bazıları 1 seneye kadar normal diyor. Siz yine de bir gözükün bence 🌼
Feriide gizolojik kadın doğum uzmanından dinlemiştim emzirme bittikten 6 ay sonra hormanlar normale dönermiş bu süre sonunda olmaszsanız doktora gidin benim bebeğimde 8 aylık bende hala olmadım
asz gizolojik ben 5 ay sonra oldum.eltimde 10 ay sonra olmuştu.doktorlar ilk 1 sene normal karşılıyor canım.