Benm kzm da alerjik, 7 aylk şuan. 11-12 den önce yatmazdı. Cok zor zamanlar yaşadık. Başlarda zaten sbahlara kadar otururduk. Bi arkadaşım uyku egitimini önerdi. Ben sadece kadnla telefonda konuştum. Kadn bana uyku saati programini attı. Onu uyguladm ve cocugun aglamalari azaldı. Ve sunu diyebilirim ki kesinlikle uykusuzluktan ağlıyo çocuk. Ben uyutmaya başladım o saatlerde ve cocuk duzene girdi tamamen değişti herseyi. Siz insternetten aratsrn 8 aylk bebeğin uyku saatleri diye gerçekten faydasini göreceksinz. Ben arkdaslarmn hepsine dedm bana dua ediyolar