350921 Merhaba hanımlar , doğum paramız doğum izniniz bittiikten ne kadar süre sonra yattı acaba. Tamam
Deletedmom0099 350921 rapordan bahsediyosanız doğumdan 2 ay sonra ilk parça yattı, 1 ay sonrada ikinci parça
MinnakEgem 350921 işverenin bildirim yapmasına göre yatıyo benim öyle oldu işyerim saçma sapan bildirim yaptığı için parça parça aldım
Mercimek26 Bebeğim doğduktan 1 hafta sonra doğum öncesi yattı. Sonrada iki parça olarak biraz daha yattı.