Ilknurtuba21 susuz kalmış demek olmuyor mu idrarındaki o lekenin anlamı. Valla bnmki 6,5 aylık bende yatarken yoğurt yediriyorum ki iyi uyusun diye çocuk sıcaktan uyuyamıyo Bi de evim cadde üzerinde camı da açamıyorum ses çok oluyo ne yapacağımı şaşırdım