Mervemasal 9 gün oldu doğum yapalı bugün fark ettim otururken elime şişlik geldi dikiş yerinde ama görğnürde kızarma vs bişey yok sadece içten şişlik var normalmi bu dr a gitmelimiyim🤯
Zeynep_04 Mervemasal Aynen bendede var sağ tarafımda bencede yeniyiz ya gevib gidicek biz 14gunluk olduk inseAllah ağrı sızı olmasında gerisi duzelir🥰
mbub Evet canım normal o şişlik bir ara sertleşir hatta yürümene engel olabilir dikkat et kuru tut kendini dinlendir 10 güne kadar gidecek o sertliğin çok az kalacak o şekilde de devam edicek
Mervemasal Zeynep_04 ay inşallah 🙏🏼 O ağrılar beni oldurdu ilk hafta şimdi şimdi geçiyor gene başlamaz inşallah🙏🏼 Hepimiz sağlıcakla atlatalım şu evreyi😇