Bebeğim kuvözde kaldığı için sütümü sağarak veriyorum. 7 aydır böyle devam ettik. Artık çok yoruldum. Sağmak bana çok zor geliyor. Aylardır sağ, biberona doldur, parçaları yıka. Bu döngü içindeyim. Doktorum bu konuda bana, çok zor biliyorum ama biraz daha sabret, dedi. Sütten kesmek istemiyorum. Ek gıdaya başladı ama ana öğün süt sonuçta. Ne kadar daha dayanmalıyım?