Minicigimm Almila220421 Mamadusbaby kullanıyorum yenidoğan aparatı da var ben çok memnunum öneririrm 4. Ayından beri kullanıyorum ama daha küçükken de kullanılabilir
Okyanustakibulut Almila220421 ben kullanmadım ama arkadaşım doğduğu hafta sarıp sarmalıyordu valla koynunda gezdirdi durdu 😂 ama sanırım o kanguru değil böyle şal gibi bişey varya ondan
Esra_Ensar Kesinlikle “solomombaby” instagram adresinde var çeşitleri . Ben 4 yöne kullanılan aldım 230 TL fiyatı. Ayrıca yeni doğan aparatı da mevcut yani altına minderi var. Gayet memnunum. Bir tane de e-bebekten aldım 70 TL fiyatlı olan oda güzel 👍🏾
idilolo Hellolo neko wrap aldım bi de minikkuş halka aldım, neko Arap’ı denedim evde çok güzel girdi oturdu içine