Emir1806 Aisedem yumoş sensiviti beyaz olan bebeklere özel harika bir kokusu var şiddetle tavsiye ederim. ben deterjan kullanmıyorum sabun tozuyla yıkıyorum
Deletedmom5284 Bebeklere kalıcı kokular zararlı olduğu için bebek yunuşatıcıları genelde az kalıcı oluyor ama dalin fdaha kimyasal o kokusu baya kalıyor arkadaşımın bebeğinin kıyafetlerinden alırım kokuyu hep
Emir1806 Aisedem geçen sene büyük oğlumun yazlıklarını yıkayıp kaldırdım urca bu sene çıkardığımda hala kokusu vardı ayrıca kalıcı istiyorsanız. o konufa bende takıntılıyım. bizim içinde yumoşun mavisini kullanıyorum oda aynı şekilde
Demiralpinannesii Benim astımım var kokular beni bile bu denli rahatsız edıyorken. Bebeğe kokulu kimyasal içerikli deterjanlar kullanmak hiç mantıklı gelmıyor..
Aisedem Aselbade kaç derecede tıklıyorsunuz peki ben bebek ayarı çok uzun olduğu için sentetiğe atıyorum belki ondan kaynaklı olabilir ne kadar yıkadıysam hep kalıntı kaldı
Aselbade Aisedem pamuklu da 40 derece 800 devirde yıkıyorum belki deterjanı çok koyuyorsunuzdur ondan kalıyordur
Merveceylan Aisedem Dalin bahar ninnisi tek geçerim efsane soft ve huzur veren bir kokusu var ve bebeğimin dolabını ne zaman açsam mis gibi zararsız da. Kendi çamaşırlarımıza bile kullanıyorum
Merveceylan Aisedem Kesinlikle tavsiye ediyorum gerçekten asla pişman olunmayacak bir koku 😍 ama bahar ninnisi yazısına dikkat edin çünkü iki çeşidi var diğeri biraz keskin bahar ninnisi çok soft kokuyor 😍👍🏻🌸🥰