Ugbet Hanımlar merhabalar. Bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Kararsız kaldım çünkü. Bebeğim 5bucuk aylık ve anne sütüyle besleniyor. Hamileliğimi geçen yıl Mayıs ayında öğrendim. O zamandan beri de saçlarımı boyamıyorum saçlarımı hep koyu renge boyuyordum önceden de. Neyse fırsat bu fırsat dedim uzunca bir süre boyatmazsam en azından ombre tarzı yaptırmak istiyordum. Şimdi de emzirdiğim için boyatamıyorum ama o bi yandan da o kadar mutsuzum ki. Yani saçlarımda resmen üç renk var biri siyah kendi rengi biri beyaz biri de bakırımsı bir renk. Her şeyi geçtim o beyazlar o kadar çok ve o kadar kötü ki. Makyaj bile yapsam o beyazlarim yüzünden hic hos durmuyor. Aşırı aşırı beyazim var. Hal böyle olunca moralim de bozuluyor kendimi kotu hissediyorum bi değişiklik istiyorum. Böyle emzirip boyatan oldu mu acaba
turshuu Ugbet ben hamileyken de boyattım organik boya ile. İlk 3 aydan sonra organik amonyaksız boya işe boyayabilirsiniz kuaförde.
EB1661 Ugbet benimkide 5.5 aylık ombre yaptırdım diblere dokunmadık ama kendi saç rengime yakın renk dibden 2 parmak aşada mesela
Efsane01 Ugbet hamile iken organik boya yaptırmıştım ama malesef beyazları çok kapatmıyor ombreyi bilmiyorum ama düz boyanın emzirirken zararlı olduğunu bilmiyorum ve düz boyattım çünkü beyazım çok fazla
Gigyyy Ugbet amonyaksız olan boyalar var guvendiginiz bir yerde yaptırabilirsiniz, Dr unuza danışın tabi ,ben geçen hafta ombre yaptırdım kuaförüm özellikle sordu emzirme için ,çok da memnun kaldım sorun olmadı
Ugbet Fencimam organik ben de dusundum ama ombre yaptırmak istedim. Cunku organikle boyatsam sadece beyazlarim gidicek ama tek dert beyaz da degil ki degisiklik yani
EB1661 Ugbet Bende beyaz yok canım ama saçım koyu kahve olduğundan biraz zorlandık kuaföre dedim ekziriyorum dibde olursa paranı vermem falan diye şakalaştık o ren konusuna karar ver gerisi bende demişti yaptırdık ama sor içine sindimi yaniii diyim sana öyle istediğim olmadı diblerde gerekli bence yani o yüzden senin için bişey diyemicem birde doktor hamileyken organik boya diye bişey yok organikte olsa yüzde 5 kimyasal var obyüzden karar senin demişti organiklerede bulaşmamıştım
Ugbet EB1661 bugun ben de birkac kuaförle konuştum hepsi sizin dediginiz gibi söyledi tamamen dogal yokmus cok cok az amonyak iceren boya varmis onunla yapabiliriz demisti
Ugbet Efsane01 aynen inanilmaz kotu duruyor yani makyaj yapsam guzel giyinsem bile o sac o görüntü cok kotu oluyor ne makyaji gosteriyor ne kiyafeti