usage Bence tampon Cok büyük rahatlik. Ben uzun bir Süredir Adet oldugum zaman Tampon kullaniyorum. Ilk basta Cok rahatsiz hissediyor insan kendini. Bir de tam yerlestiremezsen inanilmaz kötü hissettiriyor. Ben en yogun günlerimden en sakin günlerime kadar kullaniyordum. Böyle hafif dizlerini kirip, bacaklarini aciyorsun. Tamponu elinle ittiriyorsun. Ipi disarda kaliyor zaten. Ittirme yerini de kendin hissedebiliyorsun. Parmaginla ittirince böyle bir yerde boslukta gibi oluyor. Orda birakiyorsun. Icinde sistikce zaten seni rahatsiz etmeye basliyor. Nasil bir ped dolmaya baslayinca rahatsiz oluyorsan. Ipinden tutup cekip kurtuluyorsun. Adetinin yogunluguna göre Tampon boyutunu secebilirsin.