Merhaba kızlar,
4 buçuk aylık bebeğim var , kundaklama yapmadan sürekli uyanıyor , ama kundaktan da ben çok korkuyorum sizler nasıl kundaklıyorsunuz yönteminiz nasıl sıkı şekilde mi yapıyorsunuz ben yüzünü kapatıp nefes alamayacak diye çok gerilmekle birlikte geceleri gözümü kapatıp rahat bir uyku çekemiyorum lütfen önerilerde bulunun siz nasıl yapıyorsunuz???