Almayan bebek almıyor ben nerdeyse bütün emziklerden aldım avent free flow u 4. Ayda tuttu beni de emmemişti sağarak verdim 17 ay boyunca farklı markalar deneyin e bebekte markasını hatırlamıyorum 0-2 ay war onlardan deneyin sanırım 0-6 lar biraz büyük geliyor bakkal emziği diyorlar nette war onu deneyin çok okudum onu kabul eden ara ara deneyin belki kabul eder ama ilerde alışınca da bırakma sorunu oluyor maalesef