Muge123 İyi geceler kızlar idrar yaparken yanma oluyor çok kötü halsizim acile gittim emdiği için ilaç vermedi ne yapabilirim evde geçmesi için dayanamıyorum yanmasına 😞
jap Muge123 idrar yolu enfeksiyonudur büyük ihtimal. Sağlık ocağı antibiyotik yazmıştı bana emzirdiğimi söylemiştim ona göre yazdılar
[silindi] Muge123 bol bol su iç canım birde ısırgan otunuda kaynatıp icebilirsin ikisininde faydası çok muhtemelen idrar yoluna bağlı bir sıkıntı var o yanmalar bendede oluyor genelde enfeksiyon dan kaynaklı olabiliyo
Ozkayaayse Muge123 ah ben ne çok çektim.. idrar yolu enfeksiyonu. Bol bol su için mümkün olduğunca çok geçmiş olsun
Muge123 Ozkayaayse bugünden beri bende öleyim oturamıyorum yürüyemiyorum sancı yapıyor bide ağla ağla akşam ettim😞😞