asyakusunannesii Öncelikle güzel beslenin, bebeğiniz sizin aldığınız vitaminlerle besleniyor. Mutlaka çiğ badem, fındık, ceviz tüketin ara öğünlerde.Sabah kahvaltıda rezene için ve mümkünse akşamda bir fincan rezene 👍🏻 Bollca su için ben 4-45 Lt arası tüketiyorum ve süte yüzde yüz faydası var. Birde mutlaka sağın, arz talep meselesi süt artışı. Vücudunuzdan talep arttıkça sütünüz de artacaktır 👍🏻 Sağlıkla büyüsün minnak 🧡😊