Nma sen böyle yazınca 6ay öncesine ışınlandım içim bir garip oldu. O kadar hissettim ki acını… bir de ben baya bir kilolu olduğum için aşırı bir ağrı oluyordu. Oturmak, kalkmak, özellikle yatmak eziyetti. 10 gün sonra biraz yaşadığımı hissettim. Ancak 40ından sonra özellikle sanki hiçbir şey yokmuş gibi koşacaksın etrafta emin ol. Biraz acısı devam edebilir ama bugünden çok çok muhteşem olacaksın 10-15 gün sonra inşallah 🙏🏻 Sadece dayan ve geçeceğini bil canım benim ❤️🍫