bebelendikK Kızlar çocuktur hareketli olur dedim dedim bugüne kadar büyüsün biraz daha geçer dedim ama oğlum büyüdükçe durdurak bilmiyor öyle böyle değil ilk defa düğüne gittik oğlumla bir dakika oturmaz mı ya bir dakika asla oturmadı sürekli arkadaş bulma çabasında milletin masasına gidiyor muhabbet etmeye çalışıyor çocukların oyununa kendini dahil ediyor gelişimi için güzel evet biliyorum ama bu hep böyle evde parkta arabada misafirlikte asla durmaz geçen kafeye gittik on dakika oturamadık garson dediki benim kıza hareketli diyorduk ama sizinkini gördükten sonra vazgeçtim 🙄 eşim çocukken böyleymiş kayınvalideme derlermiş oğlunu getireceksen gelme hep anlatır kadıncağız. Her gördüğüm kişinin hareketli durmuyor gibi sözlerinden sıkıldım inanın .Eşimle konuştuk bugğn hiç mi topluma çıkmayacağız biz pikniğe gitsek oturmayız kafeye girsek oturmayız parka gidince zaten ikimiz birden peşinden koşuyoruz zor yetişiyoruz.. Sanki buraya yazınca bile rahatladım lütfen normal diyin hepimiz aynı diyin çok yorgunum kızlar çok 🥺
sufflee bebelendikK Benim oğlumda hareketli evde hareketli dışarda ekstra hareketli dediğiniz gibi herkese salça oluyor 🤭 Başkaları şımarık falan derse zeki çocuk çünkü diyip ağızlarını kapatın onlara laf düşmez diye düşünüyorum
Melankoli bebelendikK kızım tam anlattığınız gibiydi. Şu an 10 yaşında hala aynı. Sadece uyurken hareket etmiyor. Yazlıktayız. Günde 5-6 saat denizde kalıyor. En az 1 saat bisiklete biniyor, park bahçe hep hareket halinde. Yine de asla yorulmak durmak bilmiyor.
Dilaranne bebelendikK 18 aylık kim görse benim bi çocuğum Atalay gibi olsa bir daha doğurmazdim diyor o kadar hareketli ki ne yiyo ne duruyo ne uyuyo yemin ederim beş dakika oturmam doktor zeki ondan diyo fakat ölme derecsine geldim kilo kaybim yüzüne sütten kestim napalim işte alışıyorum artık. Dur yapma etme demiyorum hiç sırf daha çok hırçın olmasın diye inşallah büyüyünce uslu ve zeki olurlar ❤️
bebelendikK sufflee Mom987 ahuka kızlar sağolun gerçekten yalnız olmadığıma sevindim o kadar yorgunum ki psikolojik olarak kötü hissediyorum artık kendimi . Kızlar hayırı nasıl öğreticez bu çocuklara özgür birey yetiştirecem diye anam ağladı valla eskilerin yöntemlerini uygulayacağım ben artık bağırıp çağırmadım hiç ya da canını yakmadım güzelce anlattım hayır olan şeyi ama yok anlamıyor yine yapıyor yapacağını
ahuka Benim kızımda 21 aylık alın bizdende o kadar.. Bin pişman olup geri dönüyoruz biyere gittiğimizde 1 dakika durmuyor umarım geçer bu dönem 🤦♀️
Byzthan Şuan çok üzgünüm benimde oğlum 1 yaş 20 günlük ve ben sadece onun peşindeyim sadece uyurken yatıyo başka hiç bi şekilde o poposunu yere koymuyo Allahım demek 2,3 yaştadamı öle olcak zira ben şimdide bunalıma girdim çünkü 😭😭
SevcanEbrar Kızım 2,5 yaşında uyumaz oturmaz hep ayakta kalmak hareket etmek istiyor. Masa sandalye aldık inanır mısınız en fazla 5 dk oturup sonra masa ve sandalyenin yerini değiştiriyor 🙄
cansukayra bebelendikK valla 21 aylık olucaz 23 ünde benim oğlumda aynı şekilde suan en hareketli zamanları diyor kimi görsem parkta dışarda hiç durmuyor sürekli koşuyoruz arkasından bide herseyden sıkılıyor oyalayacak bişey bulmak bile zor yemek olayıda aynı bir gün yer birgün yemez yapacak bişey yok ne diyim 😊
Cicekimftm bebelendikK benim kızımda 20 aylık aynı durumdayız. Hergun 2 saat parktayiz ve asla durmuyor,yorulmuyor.
melisaninannesi bebelendikK benim kızım da 22 aylık. Hiç durmuyor. Bir de çoluğun çocuğun oyuncaklarını alıyor. Bugüne kadar bir sürü çocuk ağlattı. Bugün bi çocuğun kova setini alıp vııııın kaçtı. Herkesin ağzı açık kaldı. Böyle şeyler de var mı sizde
Elifiremeksi Benım kıIm 22 aylık hıc durmuyor sureklı bırseylerle ugrasıyor oyun kuruyor yastıklarla ustune cıkıyor daha neler neler bır de 2 aylık bebısım daha var gerısını anlatmayayım 🥺
miran-2019 bebelendikK 20 aylık daha beteri hiç çıkmıyorum anlatamayacam anlatınca kötü oluyorum canları sağolsun geçecek elbet şimdi uyudududa biraz rahatım
cocomelon bebelendikK Benim kızımda 23 aylık aynen öyle ben gezerim eşim yer sonra eşim peşinde gezer ben yer içerim asla oturmaz sürekli bir yerlere girip çıkıyor tehlikeli şeyler yapar tatile gittim burnumdan geldi sürekli koşuyor ama sürekli ne kucağa geliyor ne el tutuyor ne oturuyor herkes sabır diledi bana acıyarak bakıyorlardı 😂😂 5 kilo verdim bu arada
Fatma69 bebelendikK su an 14 aylik ve ben bu dediklerinizin hepsini yasiyorum ilerleyen zaman da ne olur bilemedim ama cok da sukrediyorum saglikli sihhatli cani icinde olsun da zaman herseyin ilacidir