34 gün önce sezeryan doğum yaptım dikiş yerinde toplu iğne başı kadar açıklık görüyorum normal mi? Normalde estetik dikişti ilk gün şeffaf bant takılmıştı hastaneden çıkarken onuda çıkartıp sprey sıkmışlardı.başına böyle bi durum gelen var mı? Doktoruma yazdım ama sanırım yarın cevap verir :(